Ritsch ratsch filibom bom bom


Winter is coming förkunnar de gång på gång i Game of Thrones likt domedagsprofeter. Falsk ryktesspridning vågar jag påstå, för den snömängd som fallit i de västerbottniska skogarna kan som mest liknas vid vad Charlie Sheen's näsa avger i sin allra blygsammaste nysning.

Och här har jag under denna ändlösa höst gött upp mig inför en vinter som aldrig kommit. Glass hit, coco pops dit. Några dunkar varm choklad att lägga sig varmt om hjärtat inför tuffare tider. Nu gör jag en ansats till att packa inför den förestående resan och tro mig, det är inte vackert att beskåda. När plaggen reducerat sin massa efter vilda nätter i torktumlaren har jag gått i motsatt riktning.

1 kommentar:

Kakan sa...

Haha jaa, han på vårdcentralen sen sa att den skulle smaka hallon men jag kände ingen hallonsmak :p Som tur är behöver jag inte ta någon dukoral den här gången :)

Och jag tänker inte ta några malariatabletter heller, känns bara krångligt!