From Russia with love & Laem Sing Beach

Phuket är packat med ryssar. Jag visste förstås sedan tidigare att det utgör hem åt en hop mytomspunna varelser, men trots att jag för tillfället bor i beryktade Patong är det i första hand grannarna i öst som jag exponerats för. Fågel, fisk eller mittemellan - var jag än riktar blicken möts jag av ett myller av hockeyfrillor och små, åtsittande speedos. Det är nästan så att man kan fråga sig varför just gogo-tjejerna är så omtalade när de ryska männen är minst lika frikostiga vad gäller att skylta med sina tillgångar. Huvva.

Under gårdagen fick jag iallafall lite andrum från Patong då jag slog följe med Jimmie (min thaikurskompis som är bosatt här) och hans vän Dan när de åkte till Laem Sing Beach. För ett ovant öga som mitt ter sig Phukets stränder som ett tetrisspel med solstolar men jag antar att det inte blir så mycket bättre än som på denna strand. Siri, välkommen till bebyggelse.









1 kommentar:

stinaa sa...

nej, det var i typ förrgår. nu är det bara is och vatten kvar.

Har bara en sak att säga, FY FAN, FY FAN, vad jag är avis på dig just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla bara!!!!! du är i himlen.
När jag ser det här känner jag verkligen att jag inte är redo för plugglivet. JAG VILL RESA!!!!